22 Şubat 2012 Çarşamba

ÖZGÜRLÜK

ÖZGÜRLÜK
Anlamıyorum bu "özgürlük" kelimesini. Lastik gibi herkes istefiği yere dündürüyor. neyin özgürlük olup neyin olmadığını anlayamıyorum.
Özgür eğitimde kıyafetteki özgürlük ne?
Nesil yetiştirmrdeki özgürlük ne?
Düşünceyi ifadede özgürlük ne?
Hakkına, hukukuna sahip çıkamak adına her türlü çabayı sarf etmekmi? Yoksa Başkalırın Hakkını saygılı olarak yaşamakmı?
***
Akşam Gazetesi yazarı Tuğçe TATARİ bugünkü yazısında (http://www.aksam.com.tr/evlenmeden-cocuk-yapmak...-5612y.html) özgürlükten bahsederken, Tuğçe KAZAZ' ın aşkı için dinini değiştirdiğini ve bu davranışından, ailesini ve çevresini dahi bu özgür kararından dolayı karşısına almasında duyduğu saygıyı kaleme alıp, saonra Tuğçe KAZAZ' ın boşandıktan sonra geri adım attıığındı açıklamasının ardından, dah önce verdiği bütün puanları geri çektiğini ve gözünden düştüğünüsöyleyerek özgürlük destanları yazdığını sanması beni biraz buruk bir gülümsemeye sevk etti.(Böyle çelişki olmaz dedim)
***
Tuğçe TATARİ gibi düşünenlere soruyorum "Sizin başka işiniz yokmu?"
Bırakın özgürlük savunuculuğu taklidi yapmayı. bırakınki millet özgürlüğünü kandi bulsun ve tadini çıkarsın.
Saygılarımla...                                                                                                     22.02.2012
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder